Navigator GPS pagina
Bekijk de resultaten van de
motor tot en met Kathmandu Nepal, een kwart van de totale reis.
Klik
hier voor het excel bestand.
Met onze Garmin Legend GPS module kunnen we onze route plannen en achteraf
kijken welke route we hebben gereden. Tijdens het rijden kan een van ons beiden
kijken welke kant we op moeten rijden, indien we niet precies weten hoe te rijden.
Stap voor stap leren we de module kennen en proberen we de zogenaamde tracks
op een juiste manier op te slaan. Onderstaande gegevens en plaatjes geven weer
wat onze werkelijk gereden route is per dag:
Routegegevens Europa (Motor1) | Deventer Nederland tot Sofia Bulgarije |
Startdatum | 2005-09-15 |
Einddatum | 2005-09-29 |
GPS Startpunt | N52.24784 E6.17051 |
GPS Eindpunt | N42.52732 E23.74394 |
Totaal aantal kilometers | 2.064 |
Hoogste punt | ? meter |
Laagste punt | ? meter |
Max. gemiddelde snelheid | 94 Km/H |
Totale reisduur | 51:24:40 |
Totaal doorkruist gebied (m2) |
1.846.967 |
Op 29 september 2005 is de automotor vast gelopen en is in Sofia de motor compleet gereviseerd. Tijdens de stilstand van ruim 3 weken is dit plaatje gemaakt en zijn de gegevens verzameld. Vanaf eind oktober rijden we verder naar Australië en wordt stap voor stap bijgehouden wat de tripcomputer gegevens zijn. De genoemde waarden komen vanuit de GPS en in de bergen is er niet altijd volledig zicht op de satellieten, waardoor niet voor 100 % alle punten zijn gedigitaliseerd en vastgelegd. We hebben een aantal malen een maximum snelheid gehaald van 109 Km/h bergafwaarts met wind in de rug. In de gemiddelde snelheid vind je deze niet terug. De maximale gemiddelde snelheid blijft daarom voorlopig staan op 94 Km/h | |
|
Routegegevens Turkeije(Motor2) | Turkeije |
Startdatum | 2005-11-01 |
Einddatum | 2005-12-10 |
GPS Startpunt | N41.71193 E26.37212 |
GPS Eindpunt | N39.53979 E44.21965 |
Totaal aantal kilometers | 2.409 |
Hoogste punt | 2750 meter |
Laagste punt | 0 meter |
Max. gemiddelde snelheid | 84 Km/H |
Totale reisduur | 39 dagen |
Totaal doorkruist gebied (m2) |
175.172 |
Na de vernieuwing van de motor gaat de reis voorspoedig en worden er in korte tijd veel kilometers gereisd en evenzo veel gezien. De motor houdt zich redelijk goed en heeft alleen erg veel last van olie consumptie. Hierdoor doen we rustig aan met de motor en ligt de gemiddelde kruis snelheid rond de 60 a 70 Km/h. De maximale gemiddelde snelheid ligt rond de 91,6 Km/h. | |
|
Routegegevens Iran(Motor2) | Iran |
Startdatum | 2005-12-10 |
Einddatum | 2006-01-09 |
GPS Startpunt | N39.40918 E44.39179 |
GPS Eindpunt | N28.97612 E61.54884 |
Totaal aantal kilometers | 6.282 |
Hoogste punt | 2700 meter |
Laagste punt | 0 meter |
Max. gemiddelde snelheid | 84 Km/H |
Totale reisduur | 58 dagen |
Totaal doorkruist gebied (m2) |
141.182 |
Iran is een land met veel bergen en verschillende typen wegen. We zien dat de Landrover in de bergen het moeilijker heeft en wat meer rookt en verbruikt als we gewend zijn. Toch is dit het eerste grote land waar we maximaal reizen, binnen budget en met veelgoedkope diesel. Onze Landrover heeft ons naar veel verschillende gebieden gebracht en ons voor een deel de grenzen laten zien wat we kunnen in de woestijn, bergen, bossen, (zout)meren, asfalt en zandwegen. We hebben een maximale snelheid gehad van 105 km/h en het gemiddelde licht rond de 60 km/h. bergopwaarts gaan 20 t/m 40 km/.h en bergafwaarts kunnen we ongeveer 90 t/m 100 km/h halen, maar we houden het bij 80 a 85 km/h om de motor te beschermen tegen onszelf. Het lijkt erop dat de motor wat meer gaat verbruiken als verwacht en we wachten af hoe we door Pakistan en de hoge bergen in het noorden gaan komen. De echte beproeving komt eraan. |
|
|
Routegegevens (Motor2) | Pakistan |
Startdatum | 2005-01-10 |
Einddatum | 2006-02-24 |
GPS Startpunt | N28.97631 E61.54895 |
GPS Eindpunt | N31.60365 E74.56887 |
Totaal aantal kilometers | 4.885 |
Hoogste punt | 3334 meter |
Laagste punt | 0 meter |
Max. gemiddelde snelheid | 47,4 Km/H |
Totale reisduur | 62 dagen |
Totaal doorkruist gebied (m2) |
109.707 |
In Pakistan hebben we over de vlakke stukken snel en veel kilometers gemaakt vanwege de planning om op tijd in Nepal te zijn. We hebben wel ruim de tijd genomen om Pechawar, Lahore en vooral het noorden te zien. In de bergen had de auto het zwaar. Na diverse tracks gemaakt te hebben en langs de steilste hellingen te hebben gereden zijn we tot 3000 meter over een bergpass gekomen. Elders was de weg wat toegankelijker en daarom zijn we zelfs over een stuk van 3334 meter gepasseerd.De landrover heeft het moeilijk gehad en verbruikt nu teveel olie. 4 liter op 800 kilometer ongeveer. Hiervoor hebben we een wonder middeltje proberen te gebruiken wat niet leek aan te slaan. Uiteindelijk is het verbruikwel weer iets minder geworden en lijkt het erop dat we nu op 3 liter op 8000 kilometer zitten. Het zal in Nepal een kosten en risico afweging worden wat we gaan doen. Halen we de versnellingsbak los om een kering na te kijken om te voorkomen dat het harder gaat lekken of gaan we investeren in motorolie? Pakistan was prachtig om met 4 WD te trekken en daar hebben we ons voordeel zeker gehad met de grote Landrover. Vaak kwamen we slingerend door gaten en langs landverschuivingen de hoek om waarna we hoog in de ankers moesten. Na de slijtageslag zijn we een band verloren aan de straatstenen, reed ik een berg af zonder remvloeistof en is de achteras los getrild van de slechte wegen. In Lahore hebben we groot onderhoud uitgevoerd om klaar te zijn voor de lange reis naar Nepal in een paar dagen (1650 kilometer in 3 dagen). De bergen hebben dus hun tol geëist en je ziet dat we blijven klussen met de Landrover. Ook de startmotor doet vreemd zo vlak voor de grensovergang met India. In het warme weer na een korte tankpauze klapt de zekering eruit van de startmotor. Het wordt verholpen door zwaardere zekeringen en we kunnen verder. We twijfelen of er in dit circuit oorspronkelijk wel 1 zit. De beproeving was dus zwaar en we moeten alles goed nakijken voor de resterende maanden India en Nepal. We gaan verder goed en verwacht voorlopig geen grote gekkigheid, zei het dat we moeten gaan beslissen om in Nepal wat los te gaan trekken in de landrover |
|
|
Routegegevens (Motor2) | India |
Startdatum | 2005-02-25 |
Einddatum | 2006-02-28 |
GPS Startpunt | N31.60614 E74.58480 |
GPS Eindpunt | N26.99566 E84.86357 |
Totaal aantal kilometers | 1.513 |
Hoogste punt | 277 meter |
Laagste punt | 0 meter |
Max. gemiddelde snelheid | 44,6 Km/H |
Totale reisduur | 4 dagen |
Totaal doorkruist gebied (m2) |
104.017 |
India was voor niets meer als een door rij land op dit moment. We zijn in 4 dagen van Pakistan naar Kathmandu gereden in Nepal om de vriendin van Herbert op te halen. Er is een kleine aanrijding geweest met een riksja die niet overeind blijft staan, maar niets ernstig.Wel een goede graadmeter om het olieverbruik even te testen op de vlakke weg, al zij het zo dat we Nepal weer de bergen in gaan. Op dit moment zijn er nog geen getallen bekend van het verbruik. |
|
|
Routegegevens (Motor 2 + 3) | Nepal |
Startdatum | 2005-02-28 |
Einddatum | 2006-04-18 |
GPS Startpunt | N26.99628 E84.86430 |
GPS Eindpunt | N27.47479 E83.46944 |
Totaal aantal kilometers | 955 |
Hoogste punt | 277 meter |
Laagste punt | 0 meter |
Max. gemiddelde snelheid | Km/H |
Totale reisduur | 49 dagen |
Totaal doorkruist gebied (m2) |
8.337 |
Nepal staat voor
de tweede en derde motorrevisie op deze reis. De weg door India ging
hard en goed, maar bij de grens met Nepal kwam er een tikkend geluid
uit de motor. Er was een zuigerlijn kapot en deze moest vervangen
worden. Tijdens de tweede revisie die niets meer was als het
vervangen van seals en verhelpen van lekkages, was dit niet
verholpen en moest voor een derde keer de motor eruit om helemaal
uit elkaar getrokken te worden. Nu in India lijken de lekkages
verdwenen en is er weinig rook. Het lijkt erop dat de motor nog niet
zuiniger heeft gelopen, alleen zullen de cijfers van India dat uit
moeten wijzen. |
|
|
Routegegevens (Motor 3) | India |
Startdatum | 2006-04-18 |
Einddatum | 2006-07-14 |
GPS Startpunt | N27 34.478 E84 29.782 |
GPS Eindpunt | N18 59.298 E73 02.162 |
Totaal aantal kilometers | 7079 km |
Hoogste punt | 939 meter |
Laagste punt | 0 meter |
Max. gemiddelde snelheid | Km/H |
Totale reisduur | 97 dagen |
Totaal doorkruist gebied (m2) |
140.602 |
Op de eerste dag in India scheiden de wegen van Herbert en Sander. De motor loopt goed en alles lijkt goed te gaan. Na een aantal dagen begint de motor toch weer motorolie te lekken en vrees ik voor het ergste. Na 2 a 3 dagen controle en bijvullen van olieniveaus lijkt het toch goed te gaan. De motor lekt wel weer olie van de krukas, maar het is niet altijd en in in kleine mate. Ik maak een plan om een bepaalde route af te leggen en dat is uiteindelijk gelukt. De Landrover heeft het volledig volgehouden. Ik heb veel onder de auto gelegen en door het feit dat ik er alleen voor stond heb ik d elandrover goed leren kennen. Door de 7 maanden voorbereiding was ik in staat om zelfstandig de landrover rijdende te houden en te onderhouden. In India ben ik geholpen door een garage in Pune waar ik alles heb vervangen aan olieniveaus en filters. De Landrover heeft het goed volgehouden in de snikhete zon van India. In Goa is Herbert teruggekomen en zijn we samen naar Mumbay gereden om daar gezamenlijk de auto te laten verschepen naar Nederland. This is how far we can go !!!
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Waypoints van de bijzondere en overnachtingsplekken
2005-09-15 - Deventer - vertrekpunt | N52 14.871 E6 10.231 | |
2005-09-15 - Apeldoorn - Honeywell | N52 11.401 E5 59.088 | |
2005-09-15 - Oisterwijk - Landroverspecialist | N51 34.642 E5 11.512 | |
2005-09-15 - Weert | N51 15.238 E5 42.279 | |
2005-09-19 - Wald parkplatz Saarbrucken | N49 16.824 E7 13.280 | |
2005-09-20 - Nimburg | N48 06.383 E7 46.699 | |
2005-09-21 - Frau Holle - Lindau (Argen) | N47 38.023 E9 36.583 | |
2005-09-21 - Lindau (Bodensee) | N47 32.765 E9 41.067 | |
2005-09-21 - Tankstation - onbekend | N47 53.473 E8 41.086 | |
2005-09-21 - Tankstation - onbekend 2 | N47 39.933 E9 21.539 | 400 m |
2005-09-22 - Imst - Forstinger - onbekend | N47 12.774 E10 41.806 | |
2005-09-22 - Onbekend | N47 08.254 E9 56.044 | |
2005-09-22 - Tankstation Imst | N47 11.508 E10 39.325 | |
2005-09-23 - Panne voor tunnel Imst | N47 11.508 E10 39.325 | |
2005-09-23 - Slaaplaats in de Alpen | N47 14.707 E12 05.914 | 1391 m |
2005-09-23 - Tankstation Imst mit panne | N47 12.774 E10 41.806 | |
2005-09-24 - Eisenkappel-Vellach | N46 29.319 E14 35.391 | |
2005-09-24 - Gerloss Pass Alpen | N47 14.707 E12 05.914 | 1391 m |
2005-09-24 - Gross Glockner - Hoogste punt | N47 07.062 E12 49.683 | 2387 m |
2005-09-25 - Eisenkappel | N46 29.319 E14 35.391 | |
2005-09-27 - Janja Lupa- Slaapplaats Watermolen | N45 27.177 E16 59.199 | |
2005-09-27 - Kroatie - Tankstation Slovenie | N45 54.396 E15 00.229 | |
2005-09-28 - Belgrado - Centrum parkeerplaats | N44 48.290 E20 28.008 | |
2005-09-28 - Belgrado - Vrachtwagen parkeerplaats | N44 43.266 E20 32.308 | |
2005-09-29 - Snelweg Sofia - Plovdiv -Car broke Down | N42 31.639 E23 44.637 | 733 m |
2005-09-30 - Garage Assist Service - Wesco | N42 39.384 E23 24.401 | |
2005-10-31 - Bulgarije Tankstation Shell | N41 58.024 E25 33.016 | 203 m |
2005-10-31 - Obelisk Partizanen | N41 42.919 E26 01.739 | 682 m |
2005-10-31 - Svilengrad Brug | N41 46.185 E26 11.709 | 61 m |
2005-11-01 - Havsa Edirne | N41 32.897 E26 49.393 | 81 m |
2005-11-05 - Instanbul Marmara Zee | N40 57.517 E28 50.272 | 31 m |
2005-11-06 - Hotel Zakkum Instanbul | N41 00.757 E28 56.914 | |
2005-11-07 - BOSPORUS Instanbul - Eur. naar Azie | N41 03.103 E29 02.020 | 8 m |
2005-11-07 - Instanbul Aziatisch gedeelte | N40 59.106 E29 02.107 | |
2005-11-07 - Instanbul Aziatisch gedeelte 2 | N41 01.058 E29 00.723 | 156 m |
2005-11-08 - Avga Zwarte Zee | N41 08.339 E29 51.128 | 2 m |
2005-11-08 - Instanbul Taksim parkeerplaats | N41 02.366 E28 58.994 | |
2005-11-09 - Tankstation Slaapplaats | N40 45.134 E31 45.987 | 727 m |
2005-11-10 - Ankara | N39 53.366 E32 49.087 | 940 m |
2005-11-10 - Tanken | N40 13.595 E32 41.371 | 910 m |
2005-11-11 - Tuz Gulu zoutmeer | N39 04.390 E33 24.759 | 910 m |
2005-11-12 - Cappadocia Goreme Backpackershostel | N38 38.554 E34 49.925 | 1111 m |
2005-11-12 - Cappadocia Zelve | N38 40.209 E34 51.813 | 1254 m |
2005-11-12 - Slaapplaats Busstop Tuz Gulu | N38 55.054 E33 33.660 | 933 m |
2005-11-12 - Tankstation nabij Nevshir | N38 33.172 E34 33.316 | 1307 m |
2005-11-13 - Aksaray Hotel Underground City | N38 22.477 E34 43.983 | 1358 m |
2005-11-14 - Estiban Hotel | N38 12.049 E37 11.485 | 1171 m |
2005-11-15 - Nemrut Dagi Top | N37 58.608 E38 44.295 | 2012 m |
2005-11-16 - Veerpont | N37 53.637 E38 58.121 | 529 m |
2005-11-17 - Bingol Slaapplaats Tanksstation | N38 52.963 E40 30.544 | 1133 m |
2005-11-17 - Erzerum Hotel | N39 54.054 E41 15.979 | 1933 m |
2005-11-18 - Erzerum Hotel | N39 55.047 E41 17.331 | |
2005-11-20 - Pastinler | N39 58.872 E41 40.573 | 1182 m |
2005-11-21 - Dogubayazit Hotel Erzerum | N39 32.728 E44 05.017 | 1606 m |
2005-11-23 - Maku Hotel | N39 17.709 E44 30.854 | 1209 m |
2005-11-24 - Tabriz | N38 04.496 E46 17.283 | 1404 m |
2005-11-26 - Ardabil | N38 14.785 E48 17.558 | 1358 m |
2005-11-27 - Agh Oilar | N37 51.453 E48 38.855 | 1107 m |
2005-11-27 - Tehran Hotel | N35 41.253 E51 25.687 | 1182 m |
2005-11-28 - Chalus | N36 40.760 E51 26.310 | 4 m |
2005-11-29 - Abayaneh | N33 35.464 E51 35.182 | 2334 m |
2005-11-30 - Kashan | N33 59.626 E51 26.941 | 961 m |
2005-11-30 - Komeini Mausoleum | N35 33.043 E51 22.182 | 1053 m |
2005-12-04 - Esfahan | N32 39.719 E51 40.112 | 1591 m |
2005-12-07 - Esfahan Auto Inbeslagname | N32 42.347 E51 36.654 | 1609 m |
2005-12-08 - Na'in | N32 51.434 E53 06.116 | 1630 m |
2005-12-09 - Oase Garmeh | N33 32.891 E55 23.124 | |
2005-12-13 - Mesre - Nancy woestijn | N34 08.595 E54 49.392 | 813 m |
2005-12-13 - Mesre woestijn | N34 07.046 E54 46.840 | 841 m |
2005-12-14 - Ab e Garm | N33 33.003 E54 55.942 | 1077 m |
2005-12-15 - Yazd | N31 54.057 E54 22.198 | 1226 m |
2005-12-19 - Mehriz | N31 34.942 E54 26.767 | 1507 m |
2005-12-20 - Eqlid - Begravenis ondernemer | N30 56.016 E52 43.274 | 2171 m |
2005-12-21 - Persepolis | N29 56.055 E52 53.052 | 1681 m |
2005-12-23 - Shiraz Azedi Park | N29 37.784 E52 32.534 | 1576 m |
2005-12-25 - Shiraz Hotel Hadish | N29 37.267 E52 32.426 | 1570 m |
2005-12-27 - Shiraz guesthouse | N29 37.800 E52 31.684 | 1567 m |
2005-12-30 - Graanschuur nabij Firouz a Bad | N29 44.829 E51 46.808 | 1362 m |
2005-12-31 - Buhsher | N28 59.198 E50 49.756 | 15 m |
2006-01-02 - Slaapplaats | N28 54.971 E52 39.705 | |
2006-01-03 - Lake Bahktegan | N29 28.338 E53 30.837 | 1571 m |
2006-01-05 - Kerman | N30 17.101 E57 04.337 | 1777 m |
2006-01-07 - Bam | N29 05.430 E58 21.747 | 1053 m |
2006-01-09 - Wachtgebouw Grens Iran | N28 58.569 E61 32.932 | 819 m |
2006-01-10 - Checkpost | N29 03.104 E65 27.455 | 829 m |
2006-01-10 - Grens Iran - Pakistan | N28 58.614 E61 33.002 | 807 m |
2006-01-11 - Quetta | N30 12.067 E67 00.885 | 1709 m |
2006-01-19 - Sibi | N29 33.020 E67 52.752 | 139 m |
2006-01-20 - Jacobabad | N28 17.007 E68 25.893 | 65 m |
2006-01-21 - Sukkur | N27 41.878 E68 51.435 | 57 m |
2006-01-22 - Mirpur | N28 01.381 E69 32.876 | 74 m |
2006-01-23 - Uche | N29 14.136 E71 03.925 | 87 m |
2006-01-24 - Kushab | N32 17.714 E72 20.957 | 166 m |
2006-01-25 - Islamabad | N33 42.211 E73 04.271 | 549 m |
2006-01-28 - Balakot | N34 33.200 E73 21.126 | 1034 m |
2006-01-29 - Patan | N35 30.539 E73 23.193 | 1015 m |
2006-01-30 - Gilgit | N35 55.417 E74 19.117 | 1472 m |
2006-02-01 - Karimabad | N36 19.144 E74 39.971 | 2349 m |
2006-02-03 - Gulmit | N36 23.310 E74 51.942 | 2478 m |
2006-02-04 - Sost | N36 41.363 E74 49.245 | 2809 m |
2006-02-05 - Gulmit | N36 23.316 E74 51.929 | 2542 m |
2006-02-06 - Gilgit | N35 55.436 E74 19.113 | 1470 m |
2006-02-07 - Junctionpoint 3 ranges | N35 44.151 E74 37.343 | 1371 m |
2006-02-07 - Skardu | N35 17.850 E75 38.155 | 2255 m |
2006-02-10 - Fairy Meadows | N35 25.766 E74 35.670 | 2362 m |
2006-02-10 - Slaapplaats aan de weg | N35 46.538 E74 45.241 | 1493 m |
2006-02-12 - Checkpost | N35 30.989 E73 47.197 | 1031 m |
2006-02-12 - Chilas | N35 26.631 E73 59.169 | 1081 m |
2006-02-14 - Mingosa | N34 46.124 E72 21.567 | 1009 m |
2006-02-15 - Pechawar | N34 00.509 E71 33.827 | 310 m |
2006-02-18 - Taxilla | N33 44.763 E72 49.079 | 506 m |
2006-02-19 - Lahore | N31 33.676 E74 19.094 | 166 m |
2006-02-24 - Grens Pakistan India | N31 36.224 E74 34.135 | 213 m |
2006-02-25 - Sirhind | N30 37.959 E76 20.746 | 262 m |
2006-02-26 - Bareilly | N28 29.477 E79 16.953 | 147 m |
2006-02-27 - Gorahkpur | N26 44.770 E83 30.433 | 59 m |
2006-02-28 - Kathmandu | N27 42.947 E85 18.638 | 1295 m |
2006-03-09 - Pokhara | N28 12.635 E83 57.525 | 807 m |
2006-03-11 - Nayapul | N28 18.233 E83 47.217 | |
2006-03-11 - Ulleri | N28 21.055 E83 44.524 | 1506 m |
2006-03-12 - Ghorepani | N28 24.387 E83 41.909 | |
2006-03-13 - Ghorepani - Poonhill | N28 24.387 E83 41.909 | |
2006-03-13 - Tadapani | N28 23.810 E83 45.931 | 2692 m |
2006-03-14 - Chhomrong | N28 25.179 E83 49.055 | 2169 m |
2006-03-15 - Dovan | N28 28.194 E83 52.180 | |
2006-03-16 - Deurali | N28 29.839 E83 53.881 | 3163 m |
2006-03-17 - AnnaPurna Base Camp - ABC | N28 31.842 E83 52.700 | 4171 m |
2006-03-17 - Munchopuncho Base Camp - MBC | N28 31.255 E83 54.581 | 3187 m |
2006-03-18 - Bamboo | N28 27.404 E83 51.402 | 2301 m |
2006-03-18 - Hilmalaya | N28 29.127 E83 53.405 | 3579 m |
2006-03-18 - Jinhu | N28 24.677 E83 49.434 | 2373 m |
2006-03-18 - Munchupuncho Base Camp - MBC | N28 31.595 E83 54.456 | 3681 m |
2006-03-19 - Sinuwa | N28 26.091 E83 50.307 | 2335 m |
2006-03-20 - Deurali | N28 19.682 E83 49.764 | 2015 m |
2006-03-20 - Langdruk | N28 22.253 E83 49.539 | 1642 m |
2006-03-20 - New Bridge | N28 23.913 E83 49.523 | 1488 m |
2006-03-20 - Pothana | N28 18.809 E83 49.825 | 1993 m |
2006-03-20 - Tolka | N28 21.114 E83 49.477 | 1777 m |
2006-03-21 - Dhampus | N28 17.807 E83 51.835 | 1484 m |
2006-03-21 - Phedi | N28 17.589 E83 52.241 | 1401 m |
2006-03-21 - Pokhara | N28 12.635 E83 57.525 | 807 m |
2006-03-24 - Kathmandu | N27 43.085 E85 18.513 | 1302 m |
2006-04-16 - Chitwan | N27 34.478 E84 29.775 | 177 m |
2006-04-18 - Grens Nepal-India | N27 28.484 E83 28.173 | 83 m |
2006-04-18 - Kushinagar | N26 44.463 E83 53.305 | 72 m |
2006-04-20 - Sarnath | N25 22.631 E83 01.623 | 63 m |
2006-04-21 - Varanasi | N25 17.257 E83 00.342 | 64 m |
2006-04-25 - Boerderij middle of nowhere | N24 58.022 E80 19.321 | 167 m |
2006-04-26 - Allahabad | N25 27.350 E81 50.112 | 94 m |
2006-04-26 - Kajuheraho | N24 51.123 E79 55.661 | 214 m |
2006-04-28 - Orchhra | N25 21.184 E78 38.460 | 211 m |
2006-04-29 - Gwalior | N26 12.820 E78 10.586 | 219 m |
2006-05-01 - Agra | N27 10.069 E78 00.887 | 172 m |
2006-05-06 - Jaipur | N26 54.899 E75 48.362 | 398 m |
2006-05-09 - Chauky | N26 45.985 E75 50.243 | 362 m |
2006-05-10 - Pushka | N26 29.384 E74 33.641 | 493 m |
2006-05-11 - Udaipur | N24 34.755 E73 41.051 | 592 m |
2006-05-13 - Surat | N20 52.090 E73 03.797 | 32 m |
2006-05-14 - Pune | N18 32.472 E73 53.253 | 539 m |
2006-05-18 - Dons Garage | N18 30.524 E73 54.685 | 576 m |
2006-05-19 - Hubli | N15 21.035 E75 06.789 | 627 m |
2006-05-20 - Hampi | N15 19.909 E76 27.663 | 438 m |
2006-05-21 - Bangalore | N12 57.901 E77 36.431 | 920 m |
2006-05-24 - Brindavan Garden | N12 25.450 E76 34.500 | 710 m |
2006-05-25 - Mysore | N12 18.880 E76 39.538 | 773 m |
2006-05-27 - Ooty | N11 24.682 E76 42.388 | 2249 m |
2006-05-29 - Madurai | N9 53.257 E78 04.549 | 136 m |
2006-05-30 - Cape Commoron | N8 04.739 E77 32.651 | 6 m |
2006-06-01 - Kovolam | N8 23.330 E76 58.577 | 4 m |
2006-06-02 - Varkala | N8 44.106 E76 42.262 | 39 m |
2006-06-05 - Allepey | N9 30.079 E76 21.145 | 2 m |
2006-06-07 - Fort Cochin | N9 57.922 E76 14.290 | -0 m |
2006-06-08 - Marine basis | N12 00.629 E75 12.841 | 12 m |
2006-06-09 - Gokarna | N14 31.185 E74 19.079 | 24 m |
2006-06-10 - Palolem | N15 00.699 E74 01.275 | 0 m |
2006-06-29 - Calancut | N15 32.863 E73 45.398 | 13 m |
2006-07-01 - Op weg naar Mumbay | N17 00.840 E73 24.305 | |
2006-07-03 - Wartsila India | N19 00.914 E73 02.502 | 10 m |
2006-07-11 - Container Landrover | N18 53.797 E72 59.984 | 19 m |
2006-07-11a - Container landrover | N18 53.928 E73 00.148 | -8 m |
2006-07-14 - Kuala Lumpur | N3 08.660 E101 41.776 | -94 m |
2006-07-17 - Cameron Highlands | N4 28.148 E101 22.407 | 1464 m |
2006-07-18 - Gunung Bereinbun - 1812m | N4 28.370 E101 24.031 | 1850 m |
2006-07-19 - Pulau Langkawi | N6 17.823 E99 43.437 | 4 m |
2006-07-27 - Mumbay | N18 55.281 E72 49.986 | |
2006-07-28 - Kanger | N6 26.124 E100 11.624 | 22 m |
2006-07-29 - Melakka | N2 11.652 E102 15.013 | 25 m |
2006-07-31 - Kuala Lumpur - KLCT | N3 08.672 E101 41.806 | 30 m |
2006-08-17 - Pulau Tioman | N2 52.421 E104 09.257 | 20 m |
2006-08-21 - Pulau Perhentian | N5 54.901 E102 43.396 | 37 m |
2006-08-27 - Sydney | S33 52.416 E151 12.784 | 28 m |
2006-09-09 - Newcastle | S32 57.431 E151 39.958 | 45 m |
2006-09-11 - Bulahdelah | S32 23.525 E152 13.311 | -5 m |
2006-09-12 - Blackhead | S32 04.250 E152 32.761 | 37 m |
2006-09-13 - Byron Bay | S28 38.878 E153 36.561 | 12 m |
2006-09-13 - Woolgoolga | S30 06.785 E153 11.407 | -3 m |
2006-09-15 - Brisbane | S27 29.334 E153 02.775 | 6 m |
2006-09-15 - Surfers Paradise | S27 58.482 E153 25.228 | 5 m |
2006-09-16 - Noosa | S26 22.795 E153 02.283 | 7 m |
2006-09-17 - Hervey Bay | S25 17.113 E152 52.038 | -3 m |
2006-09-21 - Aerly Beach | S20 17.045 E148 44.194 | -20 m |
2006-09-24 - Townsville | S19 14.699 E146 48.062 | 12 m |
2006-09-27 - Cairns | S16 56.383 E145 44.593 | 16 m |
2006-09-30 - Cairns | S16 55.218 E145 46.617 | -26 m |
2006-10-04 - Jewe... | S22 59.260 E139 35.402 | 99 m |
2006-10-06 - Alice Springs | S23 42.076 E133 52.944 | 573 m |
2006-10-08 - Kings Canyon | S24 15.444 E131 29.808 | 629 m |
2006-10-08 - Uluru | S25 15.342 E130 58.983 | 569 m |
2006-10-12 - Katherine Gorge National Park | S14 23.160 E132 24.599 | 132 m |
2006-10-13 - Darwin | S12 27.779 E130 50.383 | -14 m |
2006-10-13 - Kakadu National Park | S12 35.143 E131 45.560 | 17 m |
2006-10-15 - Darwin | S12 27.781 E130 50.378 | -11 m |
2006-10-15 - Jabiru | S12 39.668 E132 50.137 | -27 m |
2006-10-16 - Darwin |